مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27پزشكي

13 پیشنهاد برای داشتن خانواده ای شاد و سالم


کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، 13 پیشنهاد برای داشتن خانواده ای شاد و سالم ارائه کرد و گفت: اگر مشکلات و تعارضات در خانواده به اندازه ای است که با این راهکارها حل نمی شود بهتر است اعضای خانواده به کارشناسان سلامت روان و مشاوران .

- ایسنا/اصفهان کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، 13 پیشنهاد برای داشتن خانواده ای شاد و سالم ارائه کرد و گفت: اگر مشکلات و تعارضات در خانواده به اندازه ای است که با این راهکارها حل نمی شود بهتر است اعضای خانواده به کارشناسان سلامت روان و مشاوران خانواده مراجعه کنند.

دکتر افسانه سرتیپ زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای پویش حرف و گفت از یکم تا هفتم آذرماه، اظهار کرد: ایجاد روابط سالم بین اعضای خانواده یکی از محورهای این پویش است تا ارتباطات بین افراد خانواده منطقی، محترمانه و در عین حال صمیمانه باشد.

در این زمینه کارشناسان سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت برنامه های آموزشی برای خانواده ها دارند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سلامت جسمی اعضای خانواده به عنوان دومین راهکار برای تضمین سلامت روان آنها، گفت: تغذیه سالم، خواب کافی، فعالیت فیزیکی و ورزش مناسب، دوری از مصرف دخانیات و مواد مضر برای سلامتی و کنترل بیماری های مزمن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پیشنهاد برای داشتن خانواده ای شاد و سالم

13 پیشنهاد برای داشتن خانواده ای شاد و سالم