مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-27سياسي

گشت زنی رزمی ارتش چین در تنگه تایوان همزمان با سفر هیات آمریکایی به تایپه


همچنان که هیاتی از مقامات کنگره آمریکا روز جمعه سفری غیرمنتظره به تایپه انجام داده و طی این سفر به ابراز حمایت از این جزیره مورد ادعای چین و دارای حاکمیت دموکراتیک پرداخت، - "گشت زنی رزمی" ارتش چین در تنگه تایوان همزمان با سفر هیات آمریکایی به تایپه همچنان که هیاتی از مقامات کنگره آمریکا روز جمعه سفری غیرمنتظره به تایپه انجام داده و طی این سفر به ابراز حمایت از این جزیره مورد ادعای چین و دارای حاکمیت دموکراتیک پرداخت، ارتش چین گشت زنی هایی را در راستای "آمادگی رزمی" در تنگه تایوان اجرا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پنج نماینده مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب در سفری از پیش اعلام نشده به مدت دو روز وارد تایوان شدند؛ این دومین بار در یک ماه گذشته است که قانونگذاران آمریکایی به تایوان سفر می کنند.

این بار نیز همچون آخرین سفر قانونگذاران آمریکایی به تایوان، ارتش چین از اجرای گشت زنی در مجاورت تنگه باریک و حساس تایوان که این جزیره را از همسایه بزرگش، چین، جدا می کند، خبر داد.

فرماندهی حوزه شرق ارتش آزادیبخش خلق اعلام کرد، این ارتش روز جمعه نیروهای دریایی و هوایی را به جهت ادامه گشت زنی های تامین امنیت و آمادگی رزمی در مسیر تنگه تایوان سازماندهی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت زنی رزمی ارتش چین در تنگه تایوان همزمان با سفر هیات آمریکایی به تایپه

گشت زنی رزمی ارتش چین در تنگه تایوان همزمان با سفر هیات آمریکایی به تایپه