مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-27سياسي

لزوم ارائه ایده های نو در جبهه های فرهنگی و اقتصادی کشور


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گرامی داشت ایثار و شهادت بر نقش موثر بسیجیان و ایثارگران در ارائه ایده های نو در جبهه های فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم گرامی داشت ایثار و شهادت که شامگاه جمعه پنجم آذر در مجموعه آوای خلیج فارس آبنمای موزیکال برگزار شد، گفت: با فراهم شدن شرایط مناسب در جزیره کیش امروز می توانیم در کنار بسیجیان و ایثارگران در جبهه های فرهنگی و اقتصادی گام های موثری برداریم.

به گفته لواسانی همه ما در هر جایگاهی که هستیم به عنوان یک ایثارگر باید در حوزه های ایثار و شهادت ایده های نو ارائه دهیم و در این حوزه وارد رقابت با فعالیت های دیگر شویم.

وی اظهار داشت: در یک جنگ نظامی کاملا آتش معلوم است ولی جنگ های اقتصادی و فرهنگی بی صدا ویران می کند و همه ما در خط مقدم این جنگ هستیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که فرزندان شهدا اگر در این جنگ دچار خطا و اشتباه شوند حتما در آخرت دوبار مجازات می شوند، گفت: یعنی یک بار مثل همه و یک بار هم به خاطر این که آبروی پدرانمان را حفظ نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه ایده های نو در جبهه های فرهنگی و اقتصادی کشور

لزوم ارائه ایده های نو در جبهه های فرهنگی و اقتصادی کشور