مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-27سياسي

روحیه بسیجی موجب رفع مشکلات خانوادگی می شود


کارشناس حوزه خانواده با بیان اینکه با داشتن روحیه بسیجی در خانواده مشکلات خانوادگی رفع می شود، گفت: بسیجی در مسیر رضای خداوند متعال گام برمی دارد و در این مسیر اگر در خانواده با بدرفتاری یا مشکلی روبرو شد نسبت به آن مشکل نگاه معنوی خواهد داشت و بر رفع مشکل موفق خواهد شد.

- حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی الیگودرزی جمعه شب در محفل معارفی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه مشکلات خانوادگی رفع می شود، عنوان کرد: بسیجی در مسیر رضای خداوند متعال گام برمی دارد و در این مسیر اگر در خانواده با بدرفتاری یا مشکلی روبرو شد نسبت به آن مشکل نگاه معنوی خواهد داشت و بر رفع مشکل موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: زن های شهدایی همانند ابراهیم همت بسیجی بودند و با حمایت های آن ها همت ها به اوج رسیدند؛ این بانوان فرمان الهی را مورد نظر قرار می دادند و با این نگاه نه تنها نسبت به جبهه رفتن همسر خود اعتراضی نداشتند بلکه از آن استقبال هم می کردند.

لونی الیگودرزی با تاکید بر اینکه بسیجی جان، مال و آبرو خود را با خداوند معامله می کند، عنوان کرد: ما یک ابزار نیستیم که فقط اثرپذیر باشیم بلکه خالق مخلوقات و پیرو اسلام به عنوان برترین دین هستیم به همین علت باید با الگوبرداری از پیامبر اسلام(ص)، حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) به دنبال تاثیرگذاری حتی در سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه بسیجی موجب رفع مشکلات خانوادگی می شود

روحیه بسیجی موجب رفع مشکلات خانوادگی می شود