مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-27بين الملل

تخریب منازل فلسطینی ها خلاف قوانین بین المللی است


اتحادیه اروپا در واکنش به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان، طی پیامی اعلام کرد که اقداماتی این چنینی باعث صدمه به چشم انداز صلح می شود.

- به نقل از آناتولی، اتحادیه اروپا اعلام کرد که تخریب خانه های فلسطینیان باعث تضعیف چشم اندازهای صلح می شود و خواستار توقف این دست اقدامات غیرقانونی شد.

هیئت اتحادیه اروپا در امور فلسطین در همین رابطه با انتشار توییتی نوشت: ما بر درخواست خود مبنی بر توقف تخریب ها و هرگونه اقدام غیرقانونی دیگری که فلسطینیان را مجبور به خروج از خانه هایشان می کند، تاکید می کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: تخریب ها طبق قوانین بین المللی غیرقانونی است و به طور قابل توجهی باعث تضعیف چشم انداز صلح می شود.

همچنین در پیام مذبور به نقل از دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل آمده است که در 9 ماه اول سال 2021، 21 درصد ساختمان های بیشتری در مقایسه با دوره مشابه در سال 2020 تخریب یا تصرف شده است و 28 درصد افراد بیشتری آواره شده اند.

مطابق اعلام نهاد مذکور، 22 فلسطینی از جمله 15 کودک در هفته گذشته خانه های خود را از دست دادند.

این سازمان افزود: مقامات رژیم صهیونیستی در یک روز چندین خانه، چادر، محل نگهداری دام و ساختمان های در حال ساخت را تخریب و مصادره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب منازل فلسطینی ها خلاف قوانین بین المللی است

تخریب منازل فلسطینی ها خلاف قوانین بین المللی است