مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 03:352021-11-27سياسي

حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می شود


استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می شود، گفت: آن هایی که در فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های شهدای مدافع حرم را به سخره می گیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هجدهمین یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم جمعه شب، به همت پایگاه مقاومت طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه 54 سوره مائده عنوان کرد: شهدا از جمله کسانی هستند که خدا را دوست دارند و خدا هم آن ها را دوست دارد و این رابطه متقابل موجب رشد و تعالی شده است که امروز هم در جامعه نیازمند ترویج این رابطه معنوی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می شود، افزود: آن هایی که در فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان های شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار داده و به سخره می گیرند، مصداق خسرالدنیا و الاخره هستند و عاقبت به شر خواهند شد.

همچنین، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در این مراسم در مورد ویژگی های بسیجیان و همچنین تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ایراد سخن پرداخت.

  مداحی امیر عباسی، برپایی نمایشگاهی از دستاورد های دفاعی و امضای طوماری با عنوان دلنوشته ای به شهدا، از دیگر بخش های یادواره شهدای مسجد جامع قم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می شود

حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می شود