مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-26سياسي

سیاست بدون تقوا انحراف جامعه را در پی دارد


امام جمعه شهرستان نمین بر ضرورت رعایت تقوا از سوی مدیران و مسئولان دولتی تاکید کرد و گفت: عدم پایبندی به تقوا در سیاست و مردم داری انحراف جامعه را در پی دارد.

- ، حجت السلام ولی نظر پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به سفارش حضرت امیرالمومنین (ع) باید در پایبندی به تقوا در اداره کشور و سیاست مداومت داشت چرا که اداره کشور بدون تقوا و رعایت حق الناس نتیجه ای جز انحراف و انحطاط جامعه و نابودی ارزش های انقلاب ندارد.

وی به اخلاق زیبا اشاره کرد و گفت: انسان باید اخلاق زیبا داشته باشد یکی از پیشرفت های جهان اسلام اخلاق زیبای حضرت پیامبر بود.

خطیب جمعه نمین بیان کرد: ما دو نوع دشمن داریم یک دشمن ظاهری 2 دشمن بیرونی، اگر با این دشمنان مبارزه کنیم کشور رشد و پیشرفت خواهد کرد.

حجت الاسلام نظرپور یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای هسته ای را گرامی داشت و تصریح کرد: رییس انرژی اتمی در ایران به سر می برد و تصمیم گیری بر عهده ی مسئولان کشور است اما حرف زدن و وارد مذاکره شدن با استکبار سخت است چرا که آن ها حیا ندارند و به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی بیان کرد: آمریکا و اسراییل جوانان ما را ترور می کنند آنها به چه حقی ژاپن را بمباران کردند و کشور ایران را تحریم می کنند بر اساس کدام قانون این اقدامات را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست بدون تقوا انحراف جامعه را در پی دارد

سیاست بدون تقوا انحراف جامعه را در پی دارد