مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-26سياسي

سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت


سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت، همچنین بسیجیان این استان 4 عنوان برتر حوزه رسانه و فضای مجازی را کسب کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت، همچنین بسیجیان این استان 4 عنوان برتر حوزه رسانه و فضای مجازی را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، ضمن معرفی برگزیدگان این رویداد ملی، بخش های مختلف فعال در سازمان فضای مجازی بسیج کشور معرفی و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش؛ وحید مافی از قزوین، نیره شفیعی پور از یزد و حبیب پیران از سیستان و بلوچستان به عنوان برترین پایگاه های اطلاع رسانی کشور معرفی شدند.

حمید خوش خو از استان خراسان رضوی، مهرداد پارسافر از استان سیستان و بلوچستان و محمد رمدانی از استان گلستان عنوان برترین مراکز تولیدات تخصصی فضای مجازی بسیج را به خود اختصاص دادند.

محمد امین ایزد پناه از بوشهر، محمد امین بامری از استان سیستان و بلوچستان و اعظم امانی از خراسان شمالی به عنوان برترین اینفلوئنسر شبکه اجتماعی توییتر در کشور معرفی و تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت

سیستان و بلوچستان در ردیف برترین مراکز فضای مجازی بسیج کشور قرار گرفت