مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-26سياسي

2 میلیون جمعیت گیلان تنها با یک مرکز درمانی تامین اجتماعی!


امام جمعه رشت با بیان اینکه بیشترین مرگ و میر گیلان ناشی از قلب و عروق است، گفت: گیلان یک مرکز درمانی تامین اجتماعی بیشتر ندارد در صورتی که برخی استان ها چندین بیمارستان دارند و ما با جمعیت بالای دو میلیون یک بیمارستان تامین اجتماعی بیشتر نداریم که این قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول و سالروز نیروی دریایی در هفته پیش رو اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سردادند.

  وی با بیان اینکه در هفته پیش رو صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و همچنین سالروز شهادت آیت الله مدرس است، گفت: میرزا کوچک جنگلی گیلانی، روحانی متدین و پایبند به ارزش های اسلامی بود و اگر کسی درباره این چهره گیلانی و تاریخی در کشور دنبال چیزی غیر بیان چهره متدین و مبتنی بر ارزش های دینی باشد بی انصافی است، چرا که می خواهند در تاریخ مبارزات ایران، روحانیت را از ایران بگیرند.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه آیت الله مدرس نیز در نامه ای از حامیان میرزا کوچک جنگلی گیلانی بوده و در نامه ای نوشته بود که هیچ انحرافی در مسیر او نبوده و نیست، افزود: روحانی مبارز میرزاکوچک جنگی و آیت الله مدرس دو چهره تاثیرگذار و مهم تاریخ معاصر ایران بوده که اقدامات بسیار مهمی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون جمعیت گیلان تنها با یک مرکز درمانی تامین اجتماعی!

2 میلیون جمعیت گیلان تنها با یک مرکز درمانی تامین اجتماعی!