مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 20:252021-11-25حوادث

قاتل همسایه در یک قدمی چوبه دار


19»/ تعمیر دستگاه تهویه، جان تکنسین را گرف/ تسویه حساب فامیلی در اینستاگرام/ قاتل همسایه در یک قدمی چوبه دار/ گروگان 10 ساله در کمتر از 3 ساعت از چنگ آدم ربایان آزاد شد/ اعدام زن و شوهر قاتل در یاسوج/ استمداد پلیس برای شناسایی مخفیگاه .

- در چند سال اخیر شاهد برگزاری بلک فرایدی (Black Friday) یا حراج جمعه سیاه در آخرین جمعه ماه نوامبر در ایران هستیم که در ظاهر برخی فروشگاه های آنلاین شرکت کننده در این حراج بزرگ و استثنایی روی کالاهایشان تخفیفی سنگین ارائه می دهند تا توجه مشتریان را جلب کنند.

به منظور پیشگیری از بروز مشکلات به خاطر کلاهبرداری های صورت گرفته در خرید های آنلاین این حراج ها، توصیه می کنیم در هنگام خرید اینترنتی و شرکت در اینگونه حراج های اینترنتی به نکات زیر توجه کنید:در حراج جمعه سیاه از کانال ها و شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم خرید نکنید، چراکه تضمینی برای ارائه کالا با همان اصالت و کیفیت معرفی شده وجود ندارد.

از سایت های خوش نام و معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند برای خرید های اینترنتی خود استفاده کنید.

قبل از خرید کالا قیمت واقعی آن را بررسی کنید چراکه قیمت برخی کالا های حراج شده از قیمت واقعی آن در بازار بالاتر است به عنوان مثال در حراج آنلاین جمعه سیاه کالا تخفیف 50 درصدی خورده، اما شاید 10 درصد گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل همسایه در یک قدمی چوبه دار

قاتل همسایه در یک قدمی چوبه دار