مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:402021-11-25سياسي

رونمایی از گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی دوران دفاع مقدس تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از رونمایی گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده  امروز در حاشیه مراسم رونمایی  گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت ملی آثار دفاع مقدس نقطه عطفی بر شناخت و معرفی نقش پررنگ مجاهدان و ایثارگران آن دوران است، در همین راستا پیش از این مدرسه زینبیه شهرستان میانه و دانشکده فنی دانشگاه تبریز که در دوران جنگ تحمیلی مورد اصابت موشک قرار گرفته و موجب شهید شدن دانش آموزان و دانشجویان شده بود، با اقدامات این اداره کل و همکاری سپاه عاشورا به ثبت ملی رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی افزود: امروز نیز هم زمان با هفته بسیج، با حضور نماینده محترم ولی فقیه، فرمانده سپاه عاشورا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی دوران دفاع مقدس تبریز، رونمایی شد.

او ادامه داد: ساختمان اعزام نیروی استان در خیابان حافظ تبریز واقع شده است که در آن دوران پر شکوه و پرافتخار مجاهدان، ایثارگران و رزمندگان بسیاری را به سوی جبهه های حق علیه باطل اعزام کرده است که با ثبت ملی آن یاد و خاطره این عزیزان برای همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی دوران دفاع مقدس تبریز

رونمایی از گواهینامه ثبت ملی ساختمان اعزام نیروی دوران دفاع مقدس تبریز