مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-25بين الملل

نخست وزیر تشکیلات خودگردان تجاوز شهرک نشینان به فلسطینیان را محکوم کرد


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، تجاوز شهرک نشینان به سه شهروند فلسطینی نزدیک به روستای المغیر در شمال شرق رام الله را محکوم کرد و خواستار معالجه فوری زخمی شدگان شد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، تجاوز شهرک نشینان به سه شهروند فلسطینی نزدیک به روستای "المغیر" در شمال شرق رام الله را محکوم کرد و خواستار معالجه فوری زخمی شدگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار فراهم کردن حمایت بین المللی از ملت فلسطین و معالجه فوری زخمی شدگان شد.

در همین راستا، ابراهیم ملحم، سخنگوی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در واکنش به تجاوز شهرک نشینان به سه شهروند نزدیک به روستای المغیر در شمال شرق رام الله خاطرنشان کرد، تجاوزات شهرک نشینان در حق ملت فلسطین تحت نظارت ارتش رژیم اشغالگر تشدید یافته و شهرک نشینان اسراییلی با کمک نیروهای ارتش طرح ها و برنامه های اشغالگران در خصوص پاکسازی قومی، کشتار کودکان، ایجاد رعب و وحشت در شهروندان و انجام اقدامات تروریستی در خیابان های عمومی و علیه دانش آموزان مدارس را اجرا می کنند.

ملحم در ادامه افزود، این یک عملکرد جدید و خطرناک از سوی مقامات رژیم صهیونیستی است و شهرک نشینان به عنوان ارتش دوم به ارتش خود کمک می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر تشکیلات خودگردان تجاوز شهرک نشینان به فلسطینیان را محکوم کرد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان تجاوز شهرک نشینان به فلسطینیان را محکوم کرد