مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-25اقتصادي

بهره مندی بنگاه های تولیدی استان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه


رییس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان قم از برخورداری بنگاه های تولیدی استان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 خبرداد.

- ایسنا/قم رییس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان قم از برخورداری بنگاه های تولیدی استان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 خبرداد.

رییس اداره طرح و برنامه سازمان صمت استان قم در گفت وگویی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته بــرای بهره مندی واحدها و پروژه های دارای اولویت از تسهیلات این ماده قانونی بیان کرد: بهره مندی از این تسهیلات در قالب ابلاغ دستورالعمل جزء 1 تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور و تصویب و ابلاغ برنامه وزارت صمت از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت می پذیرد.

ناطق افزود: دارا بودن جواز تأسیس برای متقاضیان با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد، دارابودن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی و یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات بازسازی و نوسازی، دارابودن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت صنعتی یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش از شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان است.

وی ادامه داد: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات با آن دسته از متقاضیان است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بنگاه های تولیدی استان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه

بهره مندی بنگاه های تولیدی استان از تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه