مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-25سياسي

مسائل خاص ایثارگران و خانواده های شهدا پیگیری ویژه می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برخی مشکلاتی که ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا با آن دست به گریبان هستند، گفت: این موارد به صورت ویژه در دستورکار و پیگیری است.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، صبح پنجشنبه در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سفرهای استانی خود اظهار داشت: این سفرها به منظور ارزیابی اقدامات بنیاد شهید در محیط و رسیدگی به امور ویژه انجام می شود و یزد پنجمین مقصد این سفرهاست.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور در حال رصد و ارزیابی است، افزود: در سفرهای خود، پیگیری سیاست ها و برنامه های این بنیاد در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف را پیگیری می کنیم.

معاون رییس جمهور ادامه داد: پروژه های فرهنگی استان در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران که باید با هماهنگی سایر مسئولان و دست اندرکاران انجام شود نیز در این سفر پیگیری خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات مستمر هفتگی با تشکل های ایثارگری خبر داد و گفت: تلاش ما، رسیدگی و پیگیری ویژه مسائل خاص ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا است.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یزد از استان های سابقه دار هم در انقلاب اسلامی و هم در زمینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل خاص ایثارگران و خانواده های شهدا پیگیری ویژه می شود

مسائل خاص ایثارگران و خانواده های شهدا پیگیری ویژه می شود