مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-25بين الملل

استرالیا هم بایکوت دیپلماتیک المپیک پکن را بررسی می کند


یک روزنامه استرالیایی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، در بحبوحه درخواست قانونگذاران کانبرا برای بایکوت دیپلماتیک رسمی المپیک پکن، استرالیا در حال بررسی است که هیچکدام از مقام های دولتی به این رویداد سال آتی نروند.

- یک روزنامه استرالیایی امروز (پنج شنبه) گزارش داد، در بحبوحه درخواست قانونگذاران کانبرا برای بایکوت دیپلماتیک رسمی المپیک پکن، استرالیا در حال بررسی است که هیچکدام از مقام های دولتی به این رویداد سال آتی نروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد بدون اشاره به منبع خود گزارش داد که سیاستمداران استرالیایی از ائتلاف حاکم لیبرال ناسیونال و حزب اپوزیسیون کارگر به دولت فدرال تاکید می کنند که المپیک را که فوریه برگزار خواهد شد، بایکوت کند.

بایکوت دیپلماتیک به معنای عدم حضور هیات مقامات و مشارکت کردن ورزشکاران است.

به دنبال آن ریچارد کولبک، سخنگوی وزیر ورزش استرالیا در پاسخی که ایمیل شد، گفت تصمیم درباره نمایندگی استرالیا در المپیک های زمستانی پکن هنوز اتخاذ نشده است.

وزارت امور خارجه استرالیا هم اظهارنظری نکرد.

پیشتر جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به بهانه اعتراض به سابقه حقوق بشری چین، به ویژه آنچه واشنگتن نسل کشی علیه اقلیت مسلمانان قلمداد می کند، گفت بایکوت دیپلماتیک المپیک را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا هم بایکوت دیپلماتیک المپیک پکن را بررسی می کند

استرالیا هم بایکوت دیپلماتیک المپیک پکن را بررسی می کند