مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-25اقتصادي

کشف 1244 دستگاه ماینر غیرمجاز ازابتدای سال جاری در کردستان


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان از کشف و شناسایی تعداد 1244 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش بالغ بر 400 میلیارد ریال با همکاری مراجع قضایی و انتظامی ازابتدای سال جاری تاکنون درشهرستانهای تابعه استان خبرداد.

- ایسنا/کردستان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان از کشف و شناسایی تعداد 1244 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش بالغ بر 400 میلیارد ریال با همکاری مراجع قضایی و انتظامی ازابتدای سال جاری تاکنون درشهرستانهای تابعه استان خبرداد.

هیوا خرم دیروز(3 آذر)با اشاره به اینکه این دستگاه ها علاوه برمصرف بالای برق و استفاده ازتعرفه ارزان ، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق واردکرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب می شود اظهار کرد: شرکت توزیع برق با تشکیل اکیپ های ویژه برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، نظارت برمناطق مشکوک وپرمصرف برق را تشدید نموده است.

وی افزود : برای تولید و استخراج یک بیت کوین بیش از 300مگاوات ساعت برق موردنیاز است و این میزان انرژی بیشتر ازمصرف 35هزار مشترک خانگی درطول شبانه روز است.

وی همکاری مردم درشناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز را یکی از بهترین گزینه های مقابله با این موضوع عنوان کرد وگفت: همشهریان کردستانی درصورت مشاهده مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز می توانند باشماره121 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1244 دستگاه ماینر غیرمجاز ازابتدای سال جاری در کردستان

کشف 1244 دستگاه ماینر غیرمجاز ازابتدای سال جاری در کردستان