مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:102021-11-24بين الملل

بازداشت دو ژنرال عراقی در ارتباط با ترور الکاظمی


منابع عراقی از بازداشت دو افسر بلندپایه عراقی خبر دادند و تصریح کردند که این دو ژنرال وزارت کشور عراق، گزارشی درباره عدم سوءقصد به منزل الکاظمی با پهپاد ها داده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، برخی رسانه های عراقی نزدیک به گروه های مقاومت خبر دادند دو ژنرال عراقی شامل ایاد العیساوی مدیر کل مستندات جنایی و صباح حسن الشبلی مدیرکل بخش چک و خنثی سازی در ارتباط با گزارشی مربوط به تلاش برای ترور نخست وزیر عراق بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه العهد نیوز عراق اعلام کرد این دو افسر بلندپایه عراقی پیش تر گزارشی در رد سوءقصد به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق داده اند و اکنون در بازداشتگاهی ویژه به سر می برند.

ساعتی پیش تر، برخی رسانه های عراقی از بازداشت مدیر بخش تخریب و خنثی سازی بمب در وزارت کشور عراق در ارتباط با سوءقصد به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور خبر دادند.

در حالی که برخی رسانه های عراقی از فراخواندن ژنرال صباح حسن الشبلی به کمیته تحقیق سوءقصد به منزل الکاظمی برای ادای پاره ای از توضیحات خبر دادند چند رسانه دیگر عراقی اعلام کردند این ژنرال مدیر در مرکز مبارزه با انفجار (چک و خنثی سازی) از سوی نیروی امنیت ویژه مرتبط با کمیته تحقیق سوءقصد به منزل الکاظمی بازداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دو ژنرال عراقی در ارتباط با ترور الکاظمی

بازداشت دو ژنرال عراقی در ارتباط با ترور الکاظمی