مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-24فرهنگي

پیشنهادهایی برای میزبانی جشنواره فیلم «فجر» از اصحاب رسانه


اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز موسسات سینمایی با حضور یزدان عشیری با موضوع تبادل نظر و هم افزایی درباره برگزار شد.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز موسسات سینمایی با حضور یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور با موضوع تبادل نظر و هم افزایی درباره راهبردهای جدید سازمان سینمایی و چگونگی برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در محل موزه سینما برگزار شد.

یزدان عشیری با اشاره به اهمیت همفکری همکاران در حوزه های سینمایی گفت: سینمای ایران در کنار بخش های خصوصی مرهون تلاش و پشتکار مجموعه ها و مراکز مشخصی در عرصه ساخت، تولید، پخش و عرضه است.

بدیهی است بخش بزرگی از رسالت اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ترویج این محصولات بر دوش همکاران روابط عمومی های این مراکز است.

وی ادامه داد: از این رو با اهتمام و علاقه به همفکری و تبادل نظر در حوزه های مشترک در دوره جدید سازمان سینمایی تلاش می کنیم از طریق این نشست ها و هم فکری ها به شناسایی ظرفیت ها و زمینه های مشترک همکاری برسیم.

مشاور رییس سازمان سینمایی با خوش بینی نسبت به استمرار و تداوم این سلسله نشست ها در طول سال و برگزاری چرخشی آن در مراکز و مجموعه های مختلف عنوان کرد: قطعاً،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهایی برای میزبانی جشنواره فیلم «فجر» از اصحاب رسانه

پیشنهادهایی برای میزبانی جشنواره فیلم «فجر» از اصحاب رسانه