مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-24اجتماعي

افزایش سرعت وزش باد در بوشهر/ سواحل استان مواج و متلاطم است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در استان خبر داد و گفت: سواحل استان بوشهر تا دوشنبه آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

- اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا به سبب وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا، سواحل و فراساحل به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم باشد.

وی اضافه کرد: همچنین پیش بینی می شود از روز شنبه آینده مجدداً وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی روی سواحل و خلیج فارس آغاز شود و تا روز دوشنبه ادامه یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پی این وضعیت انتظار می رود خلیج فارس و سواحل استان بوشهر، روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده مواج و متلاطم باشد.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 38 کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی 16 تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا 60 تا 120 سانتیمتر، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی 90 تا 180 گاهی 210 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت وزش باد در بوشهر/ سواحل استان مواج و متلاطم است

افزایش سرعت وزش باد در بوشهر/ سواحل استان مواج و متلاطم است