مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-24سياسي

حرکت مجموعه قضایی استان فارس به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک قضایی است


رییس کل دادگستری استان فارس از خدمات تمام الکترونیک یک مجتمع قضایی در شیراز خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز در نشست خود در خبرنگاران با اشاره به حرکت مجموعه قضایی استان فارس به سمت ارائه کاملاً الکترونیکی ارائه و طرح دادرسی بدون کاغذ را به صورت 100 درصد اجرایی کرده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس با بیان اینکه کلیه فرایند دادرسی در این مجتمع بر روی سرورهای رایانه ای ثبت و ضبط می شود و مراجعان نیز خدمات ارسال لوایح ودریافت ابلاغات را به صورت الکترونیکی ارسال می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان این که در راستای تشویق حوزه های قضایی به استفاده از زیرساخت های الکترونیکی، عملکرد حوزه های قضایی  هر ماه در این خصوص مورد سنجش قرار می گیرد گفت: علاوه بر مجتمع شماره 4 شورای حل اختلاف شیراز که به صورت 100 درصد خدمات الکترونیک ارائه می نمایند حوزه قضایی فراشبند با میانگین 5/33درصد خدمات قضایی، جویم با 25 درصد و زرقان با 22 درصد در 7 ماهه سال جاری دارای بهترین جایگاه در ارائه خدمات الکترونیک قضایی  می باشند.

وی با تأکید بر اینکه مسیرطولانی و سختی را در دستیابی به اهداف کامل طرح در پیش داریم تصریح کرد: در این راستا علاوه بر قضات دادگستری استان، وکلا و کارشناسان و مراجعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت مجموعه قضایی استان فارس به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک قضایی است

حرکت مجموعه قضایی استان فارس به سمت ارائه خدمات تمام الکترونیک قضایی است