مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-23اجتماعي

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(2 آذر ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت که ناشی از شرایط پایدار جو و عدم وزش باد موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که صبح امروز (2 آذر ماه) با آغاز تردد خودروها بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

رشد ناپایداری جوی در طول روز همراه با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق مورد انتظار است.

با تداوم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه شنبه (2 آذرماه) از غلظت ذرات معلق کاسته می شود و به تبع آن احتمال برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق وجود خواهد داشت.

در صبح روز چهارشنبه (3 آذر ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مساعد جهت پراکندگی آلاینده ها را فراهم خواهد کرد.

با کاهش نسبی تندی باد تا ساعات پایانی چهارشنبه (3 آذرماه) هم زمان با ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس