مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-23سياسي

دشمن به دنبال تاثیر بر افراد اثرگذار است


قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمن به دنبال تأثیر بر افراد به ویژه افراد مسئول و اثرگذار است تا بتواند راه نفوذ به آنان را شناسایی کند و از طریق نقطه ضعف او وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش فرماندهان کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه که در سالن جلسات ستاد نیروهای انتظامی برگزار شد اظهار کرد: رهبر انقلاب نیروی انتظامی را به عنوان حلقه میانی بسیج معرفی می کند و این بدان معناست که شما بسیجی معمولی نیستید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه بسیج دارای درجاتی است، بسیجیان کسانی هستند که اهل مسجدند، به دین اعتقاد دارند و ارزش های دینی را همراهی می کنند اما حلقه های میانی بسیج کسانی هستند که در مردم تأثیر دارند و نقش آفرینی می کنند و همواره در تلاشند تا مردم به آینده، اسلام و قرآن خوشبین باشند و فرهنگ ظهور و انتظار را به جریان بیاندازند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین شاخص روحیه بسیجی بودن اعتماد به خدا است عنوان کرد: کسی که در راه خدا جهاد می کند یعنی کسانی که تنها برای رضایت خدا کار می کنند و در حین مأموریت رضایت خدا را در نظر می گیرند قطعاً امور دنیایی برای شما جایگزین نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تاثیر بر افراد اثرگذار است

دشمن به دنبال تاثیر بر افراد اثرگذار است