مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-23سياسي

ابطال و توقف انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی


انتخابات هیئت رییسه نظام مهندسی معدن یک بار ابطال و یک بار متوقف شد و اکنون یکسال و نیم از این ماجرا می گذرد و هنوز این سازمان با هیئت مدیره سابق اداره می شود و مسئولان صمت نیز پاسخ گو نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سال 99 با برگزاری انتخابات هییت مدیره نظام مهندسی معدن شائبه هایی مبنی بر تخلف پیش آمد که در همین راستا رأی این انتخابات ابطال شد، پس از مدتی در سال 1400 نیز باری دیگر کارهای برگزاری این انتخابات انجام شد که باز هم به دلیل اعتراضات صورت گرفته، توسط وزارت ‎خانه این انتخابات متوقف شد تا مسائل بررسی شود.

خراسان جنوبی پس از یکسال و نیم هنوز هیئت مدیره جدیدی برای سازمان نظام مهندسی معدن ندارد و با همان هیئت مدیره سابق که مورد انتقاد برخی از اعضاء است اداره می شود.

در همین راستا طی تماس های بیشمار با معاون معدن سازمان صمت استان خراسان جنوبی پاسخی در زمینه این مشکلات تا نگارش این گزارش به خبرنگار داده نشد.

مورد غضب قرار گرفتن منتقدین اعضاء نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مشکلات موجود نظام مهندسی سخن گفتند ولی به دلیل نگرانی از آینده و سنگ اندازی ها تمایلی به ذکر نام خود نداشتند که در همین راستا سخنان آنها بدون نام ذکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال و توقف انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی

ابطال و توقف انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی