مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-22سياسي

110 زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند در خراسان جنوبی آزاد شدند


110 زندانی جرایم غیرعمد و نیازمند در خراسان جنوبی با کمک خیران، بسیج حقوقدانان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان همزمان با هفته بسیج آزاد شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی 110 زندانی جرایم غیرعمد و نیازمند در خراسان جنوبی با کمک خیران، بسیج حقوقدانان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان همزمان با هفته بسیج آزاد شدند.

غلامرضا روشان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی، امروز دوشنبه یکم آذر در آیین آزادسازی زندانیان معسر جرایم غیرعمد که همزمان با سراسر کشور در سالن ولایت مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، گفت: بسیج حقوقدانان مبلغ 750 میلیون تومان را برای آزادی این زندانیان جذب کرده است و در این جلسه هشت زندانی به صورت نمادین آزاد می شوند و 110 نفر در کل استان به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در زمینه آزادسازی زندانیان نیازمند توسط انجمن حمایت از زندانیان استان و ستاد دیه، صلح و سازش، بسیج حقوقدانان و کمیته آزادسازی زندانیان از ابتدای سال جاری تاکنون 339 زندانی جرایم غیرعمد با پیگیری هایی که صورت گرفته و مبالغی که پرداخته شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی توجه ویژه ای حتی به مجرمان و خانواده زندانیان دارد، تصریح کرد: امروز بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند در خراسان جنوبی آزاد شدند

110 زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند در خراسان جنوبی آزاد شدند