مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:402021-11-22دانش

رونمایی از کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب­ دیده در اردبیل


رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب دیده در طبیعت توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب دیده در طبیعت توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در این مرکز خبر داد.

برومند صلاحی در جمع خبرنگاران از طراحی و ساخت کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب ­دیده در طبیعت توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در این مرکز خبر داد و گفت: این دستگاه توسط شرکت نیک پی الکترونیک صنعت آرتا از واحدهای فناور مستقر در آن مرکز طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: رونمایی از این دستگاه با حضور استاندار اردبیل در نمایشگاه جنبی جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل صورت گرفت.

میلاد نعمتی سازنده­ این دستگاه نیز گفت: این سیستم، مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و با استفاده از شبکه یادگیری و افزایش توانایی دوربین های حرارتی سنتی، شناسایی افراد گمشده و آسیب­ دیده در طبیعت را در مناطق صعب­العبور و به ویژه جنگل های انبوه آسان تر می کند.

دانشجوی رشته مهندسی برق الکترونیک دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تیم های امدات و نجات معمولاً برای پیدا کردن افراد گم شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب­ دیده در اردبیل

رونمایی از کوادکوپتر شناساگر افراد گمشده و آسیب­ دیده در اردبیل