مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-22اقتصادي

برنامه ها و اولویت های استاندار برای اعتلای جایگاه هنر در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اعتلای جایگاه هنر و هنرمند در استان، طراحی نقشه راه فرهنگ و هنر استان، راه اندازی صندوق ذخیره هنر برای حمایت از هنرمندان، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اعتلای جایگاه هنر و هنرمند در استان، طراحی نقشه راه فرهنگ و هنر استان، راه اندازی صندوق ذخیره هنر برای حمایت از هنرمندان، توسعه اقتصاد هنر و ایجاد زمینه حضور هنرمندان در بازارهای داخلی و بین المللی را از جمله راهکارهای تحقق این مهم عنوان کرد.

عابدین خرّم در نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان، با بیان اینکه هنرمند برای تصویرسازی یک واقعیت، زحمت فراوانی می کشد، اظهار کرد: فضیلت هنرمند بسیار بالاتر از تکریم های انسانی است و هنرمند نباید هنر و جایگاه خود را با توجهات پیرامونی مقایسه کند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای اعتلای جایگاه هنر، عزم جدی دارد، گفت: در همین مدت کوتاه فعالیت این دولت، وزیر ارشاد دو بار به آذربایجان شرقی سفر کرده و نگاه تمرکززدایی و توجه به ظرفیت استان ها در اولویت این دولت مردمی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه غیر از هنر هیچ عاملی نمی تواند انسان ها را دورهم جمع کند، افزود: باید هنرهای واقعی حقیقت خواه هم در جنبه ادراکی و هم جنبه تبیینی را بیشتر و بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ها و اولویت های استاندار برای اعتلای جایگاه هنر در آذربایجان شرقی

برنامه ها و اولویت های استاندار برای اعتلای جایگاه هنر در آذربایجان شرقی