مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:502021-11-21اجتماعي

مهلت نوبت گیری برای سنجش سلامت پیش دبستانیها تا پایان هفته


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خواستار اهتمام مدیران کل استان ها در نوبت گیری برنامه سنجش پیش دبستانی ها ، تشکیل شورای پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی و طرح هدایت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی با بیان این که تاکنون 138هزار و 746نوآموز پیش دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوبت گیری شده اند، گفت:در سنجش نوآموزان پیش دبستانی به دلیل مشکلات سامانه سیدا، از هدف گذاری سنجش 600هزار نوآموز عقب هستیم و باید با برنامه ریزی درست، میزان نوبت گیری را افزایش دهیم تا به هدف موردنظر برسیم.

وی با بیان این که نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت گفت: استان های سمنان، ایلام، هرمزگان، همدان،کردستان، لرستان و قم بالای 50 درصد نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش را انجام داده اند.

‏حسینی تصریح کرد: مدیران کل آموزش و پرورش استان ها باید از تمام ظرفیت های استانی برای ترغیب والدین و مدیران پیش دبستانی جهت ثبت نام در برنامه سنجش کمک بگیرند.

حسینی بر تشکیل شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی در استان ها و مناطق تأکید کرد و گفت: تاکنون این شورا در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر و همچنین شورای منطقه ای در شهرستان کاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت نوبت گیری برای سنجش سلامت پیش دبستانیها تا پایان هفته

مهلت نوبت گیری برای سنجش سلامت پیش دبستانیها تا پایان هفته