مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-20پزشكي

واکسینه شدن 61 درصد جمعیت استان/ خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود 2 میلیون 600 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 79 درصد جمعیت هدف و 61 درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود 2 میلیون 600 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 79 درصد جمعیت هدف و 61 درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز 29 آبان ماه در یکصد و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: اکنون سه هفته است وضعیت بیماری کرونا در استان تقریبا ثابت است و به طور متوسط روزانه 650 بیمار در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی از روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی در استان در هفته قبل خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در زمینه ابتلا به کووید19، روند صعودی به خود گرفته و این یک هشدار بسیار جدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: درصد مثبت شدن تست تشخیصی کرونای بیماران نسبت به اوج پیک پنجم کمتر شده، به طوری که اکنون درصد آن 40 و در اوج پیک بیش از 60 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 61 درصد جمعیت استان/ خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

واکسینه شدن 61 درصد جمعیت استان/ خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا