مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-20اجتماعي

هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مطلوبیت استفاده از آن را افزایش می دهد


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مطلوبیت استفاده از آن را افزایش داده و موجب رضایتمندی شهروندان می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مطلوبیت استفاده از آن را افزایش داده و موجب رضایتمندی شهروندان می شود.

وحید نواداد، توزیع کارت خوان های سیار به رانندگان تاکسی را گام مهمی در زمینه هوشمندسازی حمل و نقل عمومی دانست و گفت: تجهیز تاکسی ها به دستگاه کارتخوان، موجب رضایتمندی متقابل مردم و رانندگان تاکسی شده و مشکل پرداخت کرایه ها را حل می کند.

وی افزود: ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم، تسهیل در پرداخت، کاهش زمان سفر، پیش بینی پذیری سیستم حمل و نقل عمومی و قابلیت برنامه ریزی برای شهروندان، از جمله دستاوردهای هوشمندسازی است که مطلوبیت نهایی استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: با افزایش مطلوبیت استفاده از حمل و نقل عمومی، مردم رغبت بیشتری برای استفاده از مدهای حمل و نقل عمومی خواهند داشت که ضمن کاهش و کنترل ترافیک، آلودگی هوا را نیز کاهش داده و از هدررفت سوخت جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نواداد، عزم معاونت حمل و نقل شهرداری برای هوشمندسازی حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مطلوبیت استفاده از آن را افزایش می دهد

هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، مطلوبیت استفاده از آن را افزایش می دهد