مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-19سياسي

دولت تکلیف استانداری خراسان شمالی را روشن کند


روند فرسایشی و شرایط برزخ گونه ناشی از تعویق انتخاب استاندار خراسان شمالی، موجب نارضایتی مردم و سردرگمی مدیران اجرایی استان شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با و مجلس و سایر ارکان نظام به دولت کمک کنند تا مفسدین و اخلال گران اقتصادی عرصه ای برای عرض اندام نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویق انتخاب استاندار جدید برای خراسان شمالی، از دولت سیزدهم خواست تا هر چه سریع تر به وضعیت نامشخص فعلی پایان دهد.

وی افزود: در بحث استانداری به این مسئله که چه کسی استاندار باشد ورود نمی کنم؛ اما این که هنوز پس از گذشت بیش از سه ماه از عمر دولت، قضیه انتخاب استاندار جدید برای خراسان شمالی معلق مانده و تکلیف استان را مشخص نکرده اند باعث نگرانی مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: اکنون به دلیل این تعویق، بسیاری از کارها در استان بر زمین مانده است و انتظار می رود هرچه سریع تر این وضعیت به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تکلیف استانداری خراسان شمالی را روشن کند

دولت تکلیف استانداری خراسان شمالی را روشن کند