مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-19سياسي

شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه وتهران که با ادعای نفوذ نزد مقامات قضایی و حل مشکل مراجعین ارقام میلیاردی از اشخاص می گرفتند خبر داد.

- ، ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در حوزه سالم سازی محیط های پیرامونی و مرتبطین با آن چه درون تشکیلات، چه برون تشکیلات، برنامه و ساز کار مشخص و مدون دارد و تلاش می کند تا اجازه ندهد افرادی به خاطر منفعت شخصی خود اعتبار و اعتماد به دستگاه قضایی که بزرگترین سرمایه دستگاه قضایی است را خدشه دار کنند.

وی ادامه داد: در این راستا با تلاش مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستانی مرکز استان یک باند کلاهبرداری شبکه ای که با ادعای ارتباط با دستگاه قضایی و قضات در ارومیه و تهران فعال بودند و افرادی را فریب و مبالغ کلان میلیاردی از آنها کلاهبرداری کرده بودند که در این زمینه 6 نفر دستگیر و تحت قرار بازداشت موقت هستند و عوامل دیگری نیز شناسایی شده اند و تحقیقات مفصلی در دست اقدام هست.

عتباتی اضافه کرد: در 7 ماهه امسال 38 نفر کار چاق کن دستگیر شده اند که جا دارد رسانه های استان مردم را توجیه و موضوع را تبیین کنند که قاضی مستقل است و بر اساس دلایل و مستندات رسیدگی و حکم صادر می کند و ادعای ارتباط و نفوذ در بین قضات ادعاهای واهی و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران

شناسایی و انهدام شبکه کلاهبرداری در ارومیه و تهران