مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-18فرهنگي

تماشای نمایش «ببو» را دو روز باقی مانده از دست ندهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ببو که با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، - نمایش ببو بعد از بیست و شش شب اجرا در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روز های پایانی خود نزدیک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ببو که با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، بیست و شش اجرا در دو مقطع زمانی مختلف به روی صحنه رفت.

در مرحله نخست از چهارم تا یازدهم خردادماه یک هزار و چهارصد، (توقف اجرا ها به دلیل آغاز پیک پنجم کرونا) و در مرحله دوم از نهم آبان تا بیست و هشتم آبان ماه، اجرا های خود را ادامه می دهد.

در خلاصه این نمایش که ژانر کمدی دارد، اینگونه آمده است که؛ در یکی از روز هایی که خانه خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیر زمین خانه شان گروگان گرفته.

ناگهان مادرش به خانه باز می گردد و با این صحنه گروگان گیری روبرو می شود.

کاراکتر های داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت ترین کار است، باموانع شخصیتی شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای نمایش «ببو» را دو روز باقی مانده از دست ندهید

تماشای نمایش «ببو» را دو روز باقی مانده از دست ندهید