مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-17بين الملل

آمریکا مجددا خواستار مداخله رژیم صهیونیستی در بحران سودان شد


این بار نماینده آمریکا در سازمان ملل خواستار مداخله رژیم صهیونیستی در بحران شکل گرفته در سودان پس از کودتای نظامی در این کشور شد.

- این بار نماینده آمریکا در سازمان ملل خواستار مداخله رژیم صهیونیستی در بحران شکل گرفته در سودان پس از کودتای نظامی در این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل که به اراضی اشغالی و کرانه باختری سفر کرده است با بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم دیدار و گفت وگو کرد.

طبق گزارش این شبکه، آمریکا، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده است تا در موضوع تشکیل دولت در سودان مداخله کرده و به کودتای نظامی در این کشور پایان دهد.

کان همچنین اعلام کرد: گرینفیلد از مقامات اسراییل خواست که در بحران سودان مداخله کنند و این دومین درخواست مشابه آمریکا از تل آویو است و پیش از این نیز آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا پیام مشابهی را به مقامات اسراییل منتقل کرده بود.

در همین حال، اولیویا دالتون، سخنگوی هیئت واشنگتن در سازمان ملل در سخنانی در این باره گفت: گانتس و گرینفیلد درباره اهمیت بازگشت سودان به مرحله انتقالی و رهبری غیرنظامی رایزنی کردند.

وی به جزییات بیشتر این دیدار اشاره ای نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مجددا خواستار مداخله رژیم صهیونیستی در بحران سودان شد

آمریکا مجددا خواستار مداخله رژیم صهیونیستی در بحران سودان شد