مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-17دانش

برگزاری آیین افتتاحیه دوره شهید آیت دانشگاه آزاد


آیین افتتاحیه دوره شهید آیت با حضور مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد، رییس دانشگاه آزاد واحد رودهن و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه دوره شهید آیت با حضور سیدحمید مهدیون مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد، شهرکی پور رییس دانشگاه آزاد واحد رودهن و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

مدیر کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد در این مراسم ضمن قدردانی از اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان، به عنوان تنها اتحادیه فعال در دانشگاه آزاد اسلامی و برگزار کننده مراسم تاکید کرد: رشد علمی، مبانی فکری و تربیتی و رشد مهارت مدیریتی مهم است و از تشکل ها می خواهیم در این زمینه ها رشد داشته باشند.

  طاهرنژاد هم در این مراسم گفت: توصیه ما به دانشجویان این است که هدف را گم نکنند ، برنامه ریزی داشته باشند، نقطه کور تشکیلاتی را پیدا کنند.

عضو یابی و عضو گیری را در دستور کار قرار دهند و همفکری ها و هم سوها را در اولویت قرار داده و شیوه های جذب را یاد بگیرند.

در پایان این مراسم امیرحسین مظلومی دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در مورد اهداف و کلاس های این دوره توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین افتتاحیه دوره شهید آیت دانشگاه آزاد

برگزاری آیین افتتاحیه دوره شهید آیت دانشگاه آزاد