مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-16سياسي

صباغیان: وضعیت شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها مشخص شود


یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد که دولت ها در تحویل دادن و تحویل گرفتن اداره کشور، وضعیت آسیب های اجتماعی را مشخص کنند.

- یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد که دولت ها در تحویل دادن و تحویل گرفتن اداره کشور، وضعیت آسیب های اجتماعی را مشخص کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص وضعیت شاخص های اقتصادی در دولت های یازدهم و دوازدهم عنوان کرد: این رویه خوبی برای دولت ها به ویژه دولت فعلی می باشد که هم مجلس، هم مردم و هم خود دولت این را بداند که اداره کشور را با چه شاخص هایی تحویل می گیرد و با چه شاخص هایی قرار است تحویل دولت بعدی دهد.

وی افزود: اما مواردی که مطرح شد عمدتا مربوط به مباحث اقتصادی می باشد که لازم است به مباحث اجتماعی و آمار آسیب های اجتماعی هم توجه کنیم و کمیسیون های دیگر هم در این زمینه مشارکت کنند.

برای مثال دولت وقتی اداره کشور را تحویل می گیرد بداند آمار طلاق، سرقت و آسیب های اجتماعی به چه میزان است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: برای تشخیص این گزارش لازم است مباحث اجتماعی هم لحاظ شود و هنگامی که دولت کار خود را تحویل می دهد همه شاخص ها را به صورت جامع مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: وضعیت شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها مشخص شود

صباغیان: وضعیت شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها مشخص شود