مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-15اجتماعي

50 درصد مدارس دو شیف فعالیت دارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کمبودهای سرانه آموزشی در استان، گفت:2 هزار و 500 واحد آموزشی نیز وجود دارد که بیش از 50 درصد این مدارس دو شیف فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزشی و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه مردم دغدغه این را دارند که بازگشایی مدارس را به صورت جدی و نهایی تعیین و تکلیف شود، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این فرصت فراهم شود تا دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس درس خود حاضر شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه صد در صد فرهنگیان البرزی واکسینه شدند، بیان کرد: 98 درصد از دانش آموزان واکسینه شدند و تقریبا 20 درصد از جمعیت دانش آموزی البرز به صورت حضوری در کلاس درس حاضر می شوند.

قاسمی افزود: با آغاز آذر ماه دانش آموزان متوسط اول نیز در کلاس درس حاضر خواهند شد که انتظار داریم با برگزاری جلسه فوق العاده آموزش و پرورش وضعیت مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت جدی بررسی و برنامه ریزی شود.

وی در ادامه خطاب به استاندار البرز با اشاره به اینکه نیم میلیون دانش آموز در البرز وجود دارد، یادآور شد: همچنین تعداد فعالان و همکاران فرهنگی در استان 25 هزار نفر است، در این میان 2 هزار و 500 واحد آموزشی نیز وجود دارد که بیش از 50 درصد مدارس دو شیف فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد مدارس دو شیف فعالیت دارند

50 درصد مدارس دو شیف فعالیت دارند