مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-14سياسي

دستگاه ها در حوزه ترویج قرآن کم کاری کرده اند


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه در زمینه ترویج قرآن کم کاری صورت گرفته، گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی بودجه سالانه برای ترویج قرآن دارند که باید از آن استفاده کنند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر یک شنبه در نشست انجمن خیرین قرآن و عترت خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه دغدغه مردمی برای ترویج مفاهیم قرآن در جامعه فراوان است، اظهار کرد: در جامعه آن چنان که باید و شاید توجه به این موضوع نیست، در حالی که همه در برابر ترویج قرآن در جامعه مسئول هستند و همگان باید به این وظیفه شرعی عمل کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در حال حاضر جلسات و دوره های قرآنی زیادی در شهرهای استان برگزار می شود و انجمن خیرین قرآن و عترت در این زمینه باید این کلاس ها و جلسات را مدیریت کرده و نهادهای فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی نیز به عنوان حامی در کنار این خیرین فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه در زمینهٔ ترویج قرآن در بسیاری از موارد کم کاری شده است، افزود: بسیاری از دستگاه های اجرایی بودجه سالانه برای ترویج قرآن داشته و در این زمینه دارای تکلیف هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها در حوزه ترویج قرآن کم کاری کرده اند

دستگاه ها در حوزه ترویج قرآن کم کاری کرده اند