مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-14سياسي

همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» برگزار می شود


همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» از 25 تا 27 آبان ماه 1400 به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام مهدی علیزاده در نشست خبری همایش ملی معنویت پژوهی؛ معنویت و علوم اسلامی اظهار داشت: وقتی به تاریخچه چند صد سال گذشته برمی گردیم شاهد خطاهایی از سوی کلیسای کاتولیک و پاپ در دنیای مسیحیت می باشیم که زمینه ساز اعتراضات سیاسی و اجتماعی بوده است و انگیزه ای برای دین گریزی از ساحت های حیات رخ داده و تقویت شده است.

وی با اشاره به ناکارآمدی های نظری و به جهت ایجاد زمینه های اعتراضات اجتماعی در دنیای غرب، بیان کرد: این نارکارآمدی در گام اول موجب کناره گیری دین از صحنه سیاست شد اما در ادامه در تعارض علم و دین رویکرد علم پرستی ظهور پیدا کرد.

رییس همایش ملی معنویت پژوهی؛ معنویت و علوم اسلامی ابراز کرد: تراژدی های بزرگ از جمله جنگ جهانی دوم، نشان داد که انسان منهای نگاه به آسمان و توجه به عناصر ماورا الطبیعه یک موجود وحشی با قدرت تخریبی بسیار بالاست.

انسان منهای معنویت دچار یک خلاء، تاریکی و پوچی عمیق خواهد بود حجت الاسلام علیزاده گفت: انسان منهای معنویت دچار یک خلاء، تاریکی و پوچی عمیق خواهد بود و زندگی او بدون بن بست های بدون گریز به جایی منتهی نخواهد شد، از این رو بحث معنویت مورد اهتمام و توجه جدی مجموعه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» برگزار می شود

همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» برگزار می شود