مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-14سياسي

ارکانی: لازم است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد اقتصادی دولت شکل بگیرد


یک نماینده مجلس با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد اقتصادی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، - ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد اقتصادی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، به تحرک، توانمندی، جسارت و تصمیم گیری قاطعانه تری توسط شخص وزیر نیاز است که تا الآن کمتر دیده شده است.

احسان ارکانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی خود از عملکرد 100 روز نخست دولت سیزدهم، اظهار کرد: هنوز برای قضاوت زود است، اما تحرک، پویایی و حضور میدانی در دولت جدید، از شخص رییس جمهور گرفته تا معاون اول و وزرا بسیار مطلوب و قابل توجه است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که برای حل مشکلات مردم نمی توان در اتاق مدیریت نشست و تصمیم گرفت.

اینکه خود رییس جمهور و وزرا می روند در بین مردم و مشکلات را از نزدیک لمس می کنند، گام نخست برای حل مشکلات است و گام بعدی هم این است که با توجه به منابع کشور، بتوانیم برای حل مشکلات تصمیمات درستی بگیریم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با ببان اینکه مسیری که تا کنون در دولت سیزدهم طی شده است، مسیر خوبی است، گفت: انتقاداتی که بعضا وجود دارد، در مورد بسته بودن حلقه مدیریتی انتخاب شده در سطح کابینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکانی: لازم است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد اقتصادی دولت شکل بگیرد

ارکانی: لازم است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد اقتصادی دولت شکل بگیرد