مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-13اقتصادي

طرح های دارای توجیه فنی به سرمایه گذاران معرفی شود


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: برای جذب بیشتر سرمایه گذاران باید طرح هایی پخته، جامع و دارای توجیه فنی و اقتصادی ارائه شود.

- ، محمود قنبری ظهر شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای جذب بیشتر سرمایه گذاران باید طرح هایی پخته، جامع و دارای توجیه فنی و اقتصادی ارائه شود که در این راستا عملکرد دستگاه های اجرایی متولی استان حائز اهمیت خواهد بود.

معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی بیان داشت: دستگاه های اجرایی استان باید بنیه و قدرت اقتصادی سرمایه گذاران را در نظر بگیرند.

وی افزود: سرمایه گذاران باید به این موضوع واقف باشند که تورم در کشور ما همواره وجود داشته است و اگر مبلغی را برای اجرای یک طرح پیش بینی می کنند باید مبلغی نیز بر مبنای تورم و بیشتر از برآورد اولیه در نظر بگیرند.

قنبری با بیان اینکه طرح های فاقد توجیه زمینه ساز مشکلات پیچیده اقتصادی می شود، گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی استان این طرح ها را از چرخه اداری خارج و حساسیت بیشتری نسبت به طرح های با توجیه اقتصادی داشته باشند.

وی در انتها گفت: در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، کارها باید سرعت بگیرد و روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و تأمین نقدینگی این واحدها تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های دارای توجیه فنی به سرمایه گذاران معرفی شود

طرح های دارای توجیه فنی به سرمایه گذاران معرفی شود