مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-10اقتصادي

کدام پروژه چیتگر بهتر است؟


همانطور که می دانید محدوده چیتگر در منطقه 22 تهران بالاترین آمار ساخت و ساز را در بین مناطق 22 گانه تهران دارا می باشد و علت آن نیز به جدید بودن و وسعت این منطقه بر می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تهران برج، در حالی که در مناطق دیگر تهران فضای کافی برای ساخت و ساز به ندرت یافت می شود و خانه های کلنگی نیز سالهاست تبدیل به ساختمانهای جدید شده اند چیتگر تهران کماکان برای ساخت و ساز فضای کافی دارد و با توجه به نیاز تهران به ساخت مسکن باعث رونق ساخت و ساز در این منطقه شده است .

اما سوالی که پیش می آید این است که کدام پروژه چیتگر بهتر است .

در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع میپردازیم .

کارفرمایان دولتی و خصوصی بعد از تبدیل چیتگر به منطقه ای با الگوی روز جهانی ارگانهای دولتی که مالک زمینها بودند تصمیم به ساختن واحد مسکونی برای اعضای خود نمودند و در واقع اولین گروهی که ساخت و ساز در این منطقه انجام دادند ارگانهای دولتی بوده و تعاونی های دولتی برج های بسیاری در این منطقه ساخته اند.

در کنار ساخت و ساز عظیمی که در ابتدا توسط بخش دولتی انجام شد سازندگان خصوصی نیز به ساخت و ساز در این منطقه پرداختند با این تفاوت که پروژه های اجرا شده توسط بخش خصوصی به وسعت پروژه های دولتی نبوده و شرایط فروش آن نیز به شکل تعاونی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پروژه چیتگر بهتر است؟

کدام پروژه چیتگر بهتر است؟