مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-09اقتصادي

تنوع محصولات ایران خودرو نشان از حضور نیروهای متخصص با توان مهندسی بالاست


مشاور نخست وزیر پاکستان از آمادگی این کشور برای توسعه روابط با ایران خودرو خبر داد و گفت: از ظرفیت و توان فنی و مهندسی این خودروساز برای ارتقای صنعت خودروی پاکستان استفاده خواهیم کرد.

- به نقل از ایکوپرس، عبدالرزاق داود پس از نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازدید از خطوط تولید و پروژه های در حال توسعه این شرکت، گفت: تنوع محصولات تولیدی در ایران خودرو، نشان از حضور نیروهای متخصص با توان مهندسی بالا و مدیریت درست است که به این نتیجه مناسب ختم شده است.

وی با اشاره به گام های ایران خودرو در ارتقای استانداردهای محصولات، گفت: دستیابی به استاندارد یورو پنج با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی جای تقدیر دارد.

عبدالرزاق داود از آمادگی پاکستان برای توسعه روابط با ایران خودرو خبر داد و با بیان این که در حال سیاست گذاری برای تولید خودروی ملی هستیم، گفت: اقدامات لازم برای توسعه صنعت خودروسازی در حال انجام است.

وی ضمن استقبال از ورود ایران خودرو و سازندگان به بازار پاکستان، برای میزبانی از تیم های مهندسی- فنی برای همکاری با صنعت تولید قطعات پاکستان اعلام آمادگی کرد.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه گذاری، با اشاره به توانمندی های موجود ایران خودرو در حوزه طراحی و تولید موتور خودرو، گفت: پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع محصولات ایران خودرو نشان از حضور نیروهای متخصص با توان مهندسی بالاست

تنوع محصولات ایران خودرو نشان از حضور نیروهای متخصص با توان مهندسی بالاست