مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-07بين الملل

شورش در زندان داعشی ها در شرق سوریه به دنبال بازدید یک هیات آمریکایی


یک زندان مملو از هزاران تروریست داعشی در شرق سوریه که تحت کنترل گروه شبه نظامی تحت حمایت آمریکا قرار دارد امروز یکشنبه پس از بازدید هیات آمریکایی از آنجا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی به نقل از منابع محلی گزارش داد، همزمان با وضعیت هرج و مرج و نافرمانی در زندان الحسکه، بالگردهای آمریکایی بیش از دو ساعت بر فراز این منطقه و به خصوص محوطه زندان به پرواز درآمده و بالن های حرارتی پرتاب کردند.

این منابع تاکید کردند که  شورش پس از آن رخ داد که گروهی از ارتش آمریکا شامل بازرسان و متخصصان در زمینه مذاکره برای انتقال گروهی از عناصر داعش از داخل زندان به پایگاه های آمریکایی در این استان وارد زندان شدند.

زندان هایی که تحت کنترل گروه شبه نظامی تحت حمایت آمریکا موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه  است شامل هزاران تروریستی می شود که هر از چند گاهی دست به شورش می زنند و در بیست و هشتم ماه گذشته، در زندان غویران الحسکه هرج و مرج و شورش مشابهی رخ داد.

این اتفاقات اغلب با اقدام نیروهای آمریکایی  در انتقال تروریست های داعش به پایگاه های خود در مناطق مختلف منطقه الجزیره سوریه و به پایگاه خود در التنف در مرز سوریه و اردن خاتمه می یابد، جایی که آنها برای انجام حملات به ارتش سوریه، پایگاه ها، زیرساخت ها، امکانات خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش در زندان داعشی ها در شرق سوریه به دنبال بازدید یک هیات آمریکایی

شورش در زندان داعشی ها در شرق سوریه به دنبال بازدید یک هیات آمریکایی