مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-06سياسي

آخرین قدرت نمایی آمریکا توسط دریادلان سپاه خنثی شد


کذج عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت:آخرین قدرت نمایی آمریکا ربودن نفتکش ایران بود که توسط دریادلان سپاه خنثی شد.

- ، علی حدادی عصر شنبه در ویژه برنامه 13 آبان که با موضوع استکبارستیزی در مسجد امام علی (ع) پردیس کشاورزی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد، اظهار کرد: حرکت های مردمی از پیروزی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود و مردم برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود، رمز پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی را انگیزه الهی مردم و خدا باوری، توکل بر خداوند و توسل بر ائمه معصومین (ع) عنوان کردند و امید است ما بتوانیم در این مسیر حرکت و پیروز باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس تصریح کرد: آمریکا در برابر ادبیات واژه استکبار ستیزی به دفاع از مبانی و اصول حقوق بشر و دموکراسی که خود مطرح می کند، می پردازد و پارادوکس مهمی را در این بستر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا حقوق بشر را به عنوان یک ابزار برای رسیدن به منافع کشور خود می داند، خاطرنشان کرد: براین اساس همواره در داخل آمریکا مباحثی که در نقض حقوق بشر مطرح کرده است، شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قدرت نمایی آمریکا توسط دریادلان سپاه خنثی شد

آخرین قدرت نمایی آمریکا توسط دریادلان سپاه خنثی شد