مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-05سياسي

آزادگان جهان از اندیشه و ارزش های انسانی دفاع می کنند


مسلمانان و آزادگان جهان باید از اندیشه و ارزش های انسانی دفاع کنند.

- ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به لزوم دفاع و حمایت از ارزشهای انسانی در یمن گفت: امروز عربستان سعودی برای آمریکایی ها نوکری می کند و حاشیه امنی برای استکبار و استعمار درست کرده است و مدعیان حقوق بشر در برابر حمله به اظهارات انسان دوستانه وزیر امورخارجه لبنان در دفاع از مردم یمن سکوت کرده اند.

حسینی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه ا گر همه انسان ها تقوا پیشه کنند، مشکلات مرتفع می شود و ما باید بدانیم که همه عزت ها در دست خدا است، گفت: همه انسان ها به دنبال عزت هستند و راه عزت و دوری از ذلت، تقوا و اطاعت از خدا است و عزتمند کسی است که سربلند است و حق کسی را پایمال نکرده است، و همانگونه که نبی مکرم اسلام فرمودند اگر کسی عزت دنیا و آخرت را خواهان است باید از خداوند اطاعت کند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: گفتارهای نیک و رفتارهای صحیح طیبات هستند و سخن و اذکاری که در راستای مصالح انسان ها باشد سبب رشد و بالندگی انسان به سوی خدا می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه نامه اعمال آمریکا سیاه و روسیاهی این کشور با تعرض به ثروت و نفت یک کشور از طریق سرقت آن بیشتر شد، گفت: آمریکا اگر خواهان نفت است بیان شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان جهان از اندیشه و ارزش های انسانی دفاع می کنند

آزادگان جهان از اندیشه و ارزش های انسانی دفاع می کنند