مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-04ورزشي

کسب یک برنز تاریخی در بوکس و حسرت چند مدال/ کادر فنی قوی و مدیریت ضعیف


بوکس ایران در حالی با کسب یک برنز تاریخی به کار خود در قهرمانی جهان پایان داد که حتی فرصت کسب چند مدال دیگر را نیز داشت اما همچنان ضعف دیپلماسی ورزشی به این رشته لطمه زده است.

- ، سرانجام بوکس ایران با هدایت علیرضا استکی که خود روزی از قهرمانان این رشته بود موفق شد در رقابتهای قهرمانی جهان به میزبانی صربستان به مدال برسد.

تیم 10 نفره ای که سرمربی تیم ملی مهمترین فاکتور یعنی انگیزه و اعتماد به نفس را در آنها زنده کرد تا جایی که حتی مقابل قهرمان المپیک و جهان هم از پیش بازنده نباشند.

تیم ملی بوکس که با 10 بوکسور راهی این رقابت شده بود موفق شد تابوشکنی کند و به نخستین مدال تاریخ ایران در این مسابقات دست پیدا کند.

دانیال شه بخش پس از چهار پیروزی مقابل حریفان با شایستگی مدال برنز را کسب کرد و به علت مصدومیت ناچار شد از ادامه مسابقات انصراف دهد.

آنچه شاید حتی به اندازه مدال تاریخی شه بخش در این رقابتها به چشم آمد حسرت چند مدال دیگر توسط ملی پوشانی بود که بوکسور برتر میدان بودند ولی در بهت و ناباوری بازنده اعلام شدند و بار دیگر به تداوم ضعف دیپلماسی و مدیریت بوکس کشورمان تاکید کرد.

نتایج داوری در رقابتهای قهرمانی جهان صربستان دوباره نشان داد کسب کرسی های بین المللی تا چه حد می تواند در شناخته شدن بوکس ایران در سطح جهان و حتی نتایج ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب یک برنز تاریخی در بوکس و حسرت چند مدال/ کادر فنی قوی و مدیریت ضعیف

کسب یک برنز تاریخی در بوکس و حسرت چند مدال/ کادر فنی قوی و مدیریت ضعیف