مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-03فرهنگي

فراخوان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد


چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش های طوبای زرین، ایثار و فداکاری، آینه در آینه (موزه هنرهای معاصر) و ویژه نظامی گنجوی در 10 رشته هنری برگزار می شود.

- چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش های طوبای زرین، ایثار و فداکاری، آینه در آینه (موزه هنرهای معاصر) و ویژه نظامی گنجوی در 10 رشته هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بهمن سال 1400 در تهران و استان های کشور در بخش های طوبای زرین، ایثار و فداکاری، آینه در آینه (موزه هنرهای معاصر) و ویژه نظامی گنجوی در 10 رشته هنری برگزار می شود.

پس از تشکیل شورای سیاستگذاری و انتخاب سیدعباس میرهاشمی به عنوان دبیرکل، فراخوان جشنواره به شرح زیر منتشر شده است: اهداف جشنواره رویکرد جشنواره، هنر متعالی برای مردم؛ هنری خلاق، وحدت بخش، امید آفرین، هویت مند و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

موضوع جشنواره آزاد است و در رشته های: تصویرسازی خوشنویسی سرامیک عکاسی کارتون و کاریکاتور طراحی گرافیک مجسمه نقاشی نگارگری و هنرهای جدید در رسانه های ویدئو آرت و چیدمان و پرفورمنس آرت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد

فراخوان چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد