مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-03سياسي

قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان بازرسی کل کشور افزود: - معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این قوه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی، نسبت به هیچ فرد و در هیچ پست و مقامی ندارد، از مردم که گزارش های خوبی به مراجع صالح برای مبارزه با فساد ارائه داده اند، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان بازرسی کل کشور افزود: در همه نظام های دنیا مقتدرترین حاکمیت، حکومتی است که نهاد نظارتی قوی داشته باشد و نسبت به کارگزاران نظام نظارت جدی صورت دهد.

وی با اشاره به خطبه 216 نهج البلاغه ناظر بر حقوق والی نسبت به مردم و مردم نسبت به والی گفت: بر اساس این خطبه، موازنه دو طرفه بین حاکم و مردم باید ایجاد شود تا جامعه سالم داشته باشیم.

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه وظیفه اصلی سازمان بازرسی نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های حاکمیتی است، اظهار داشت: اگر این وظیفه به درستی انجام شود، جامعه و کارگزاران سالم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد

قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد