مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-01سياسي

تاکسی هوایی گره گشای رونق حمل و نقل خرم آباد


تاکسی هوایی سودآوری بسیار بالایی دارد و می تواند برای فرودگاه های کم ترافیکی مثل فرودگاه خرم آباد رونق ایجاد کند .

- خبرگزاری فارس لرستان- مرضیه شیرخان چگنی، طرح تاکسی هوایی به عنوان یکی از جدیدترین فناوری های قابل دسترس کشور در اواخر سال 99 در لرستان  مطرح شد.

تاکسی های هوایی، هواپیماهای فوق سبکی هستند که ظرفیت آنها تا 19 نفر است و می توانند برای جابجایی مسافر، گردشگری هوایی و حتی انتقال امن و سریع اشیاء و کالاها مورد استفاده قرار بگیرد.

  رونق حمل و نقل هوایی خرم آباد در گرو تاکسی هوایی علی کاملی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با بیان اینکه زیرساخت ایجاد تاکسی هوایی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله فرودگاه خرم آباد وجود دارد گفت: این فناوری می تواند مزایای قابل توجهی از جمله رونق اشتغال و گردشگری در استان را به همراه داشته باشد و برای سرمایه گذار سوددهی بالایی داشته باشد.

مدیر فرودگاه خرم آباد افزود: این صنعت سودآوری بسیار بالایی دارد و می تواند برای  فرودگاه های کم ترافیکی مثل فرودگاه خرم آباد رونق ایجاد کند.

کاملی با بیان اینکه ما زیرساخت ها را ایجاد کرده ایم اما برای راه اندازی تاکسی هوایی آن نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم گفت: از همه سرمایه گذارانی که به موضوع تاکسی های هوایی علاقه مند بودند دعوت کردیم و صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی هوایی گره گشای رونق حمل و نقل خرم آباد

تاکسی هوایی گره گشای رونق حمل و نقل خرم آباد