مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 03:352021-10-30پزشكي

مهاجرت پزشکان چشمگیر نیست/ مشکلات رزیدنت ها پیگیری می شود


رییس کل سازمان نظام پزشکی درباره آخرین آمار مهاجرت پزشکان در کشور، اظهار کرد: این موضوع، چندان برجسته نیست چرا که پیش از این ها نیز وجود داشته و امروز به دلیل مشکلات جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

- محمد رییس زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی در گفت وگو با خبرنگار سلامت فارس درباره آخرین آمار مهاجرت پزشکان در کشور، اظهار کرد: این موضوع، چندان چشمگیر نیست چرا که پیش از این ها نیز وجود داشته و امروز به دلیل مشکلات جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است به طوری که در سال به طور میانگین 300 نفر درخواست مدارک خود را دارند.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست تمامی این 300 نفری که درخواست پرونده خود را می دهند مهاجرت می کنند، همین مقدار نیز نشانه مطلوبی برای ما نیست چرا که این افراد یک امیدی دارند که از کشور خارج شوند.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به وضعیت نامناسب کار برای پزشکان، خاطرنشان کرد: این پزشکان شرایط کار و فعالیت را برای خود مهیا نمی بینند و همین زنگ خطری برای ما مسئولان است که چرا سرمایه های ما که نخبه های پزشکی هستند نسبت به ادامه کار در کشور امید کمتری دارند.

وی با اشاره به خطر کاهش پزشک در کشور و برخی رشته های پزشکی، تصریح کرد: امسال ما 18 جراح عروق می خواستیم که دو نفر ثبت نام کردند و از طریق تکمیل ظرفیت به 5 نفر رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت پزشکان چشمگیر نیست/ مشکلات رزیدنت ها پیگیری می شود

مهاجرت پزشکان چشمگیر نیست/ مشکلات رزیدنت ها پیگیری می شود